A million miles away from home

Idag är en bra dag. Det känns inte lika tungt som det brukar och det är ju positivt. Det är en sån där dag då jag orkar ta tag i saker, vilket jag typ aldrig gör annars. Jag tror att den här flytten till Uppsala har varit positiv för mig, den har fått mig att inse hur mycket mina vänner faktiskt betyder för mig. Jag har i och för sig bott här i över ett år nu, men tidigare har jag åkt hem till Stockholm varje helg. Nu gör jag inte det längre, och då känns det mer som att jag har flyttat på riktigt. Jag uppskattar mycket mer de telefonkonversationer vi har och jag skrattar mer. Jag är gladare och jag uppskattar det mer. Ibland är det nyttigt att sakna folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback