Dancing the whole way home



Den här dagen har varit riktigt nice :) Efter att ha käkat lunch drog jag och Bonnie ner på stan och köpte lite dricka på Systemet, sen satte vi oss på en brygga och lyssnade på musik och klappade på fina hundar. Efter ett tag ringde pappa och jag gick mot stationen medan Bonnie blev kvar eftersom hon skulle till URF. Pappa och jag åkte vidare till nya lägenheten för att flytta in säng, skrivbord och diverse andra grejer. Lägenheten är verkligen sjukt fin och den har en walk-in-closet vilket jag antar är varje tjejs dröm? :P Efter att ha monterat ihop skrivbordet och sängen åkte jag och pappa till en restaurang och käkade mat. Jag åt pasta carbonara och sen beställde vi banana splits till efterrrätt :)

Pappa såg förresten till att jag gjorde ett riktigt bra första intryck på mina nya grannar genom att köra på en blomkruka utanför porten.. :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Ge din far en klapp på axeln och fråga vem av oss som backar värst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback