Tired of it all

Jag tror att jag är rastlös. Det liksom sticker till i hela kroppen och jag är otålig, fast jag vet inte vad det är jag vill ska hända. Det enda jag vet är att jag är trött på att ingenting går som jag vill. Varför ska allt vara så svårt? Pratade med Olof tidigare i telefon och det slutade med att jag grät, men han var snäll och tröstade mig. Det är skönt att bara prata av sig lite ibland.

Jag är i alla fall glad att jag ska jobba inatt. Jag älskar att jobba hos just den här kunden och jag älskar att jobba natt så det kan inte bli bättre :) Har laddat Ipoden med en massa musik och känner mig allmänt peppad. Jag börjar inte jobba förrän 22, men jag ska in till stan och möta en kollega halv sju för att vi ska byta busskort. Sen får jag väl hänga där i min ensamhet. Förhoppningsvis hinner Olof tillbaka från Uppsala innan jag måste dra så att man har någonting vettigt att göra. Han är lite som min bögkompis utan att han är bög. Det är nice :P Jag ska i alla fall ta samma tåg som Nina in till stan så lite sällskap får man i all fall :)

Kommentarer
Postat av: Olof

Du kan va bög.

2009-08-04 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback