Saturday night

Fy helvete vad dåligt jag mår. Känner mig som en gnu på nedåttjack som jag så fint beskrev det för Nina. Ikväll var tanken att vi skulle öla lite hemma hos Nina och Conny, men jag avstår nog med tanke på att jag inte vill smitta ner folk med vad det nu är jag har. Influensa tror jag att det är.

Gårdagen var i alla fall helt jävla fantastisk! Jag fick äntligen se Lykke Li och MGMT live :) För er som inte fattar det så var jag på Popaganda igår med Amanda, Olof och Johan. Det var min födelsedagspresent till Ammis :) Dock regnade det så jäkla mycket framåt slutet av kvällen så jag tror inte att det var en sådär jättebra idé egentligen med tanke på hur jag mår nu. Fast det var värt det :)

Ikväll ska jag käka piggelin och glo på film. Det är typ de enda planerna jag har. Aptiten är som bortblåst så jag köpte ett storpack piggelin, nyponsoppa och kolsyrat vatten. Allt sånt som går att klämma i sig även om aptitmätaren står på noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback