Saturday night

Igår hängde jag med Åsa, Björn och Albin i parken utanför URF. Idag är jag bakis.

Det var en bra kväll igår. Vi satt och drack vid vattnet och sen när Bonnie var klar inne på festivalen drog vi till Max. Kom väl i säng runt två eller nåt sånt, vaknade runt tio och kände att det snurrade lite i huvudet. Jag har nu insett att sprit inte riktigt är min grej. Jag antar att man härdade sig under den perioden då man drack häxblandningar och att man tålde mer då, men nu några år senare när jag inte dricker sprit särskilt ofta slår fyllan till betydligt hårdare. Inte bra. Jag tror att jag ska hålla mig till cider framöver. Kul hade jag i alla fall och inga pinsamheter hände heller :)

Idag ska gamla lägenheten städas eftersom det ska vara visning här på onsdag. Olof kommer snart och hjälper till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback