Vilse i Uppsala

För tillfället har jag lite kramp i vänstra handleden eftersom jag har suttit och spelat spel på facebook i typ en timme. Hade jag varit kille hade det antagligen klassats som en runkskada. Typ.

Hittills har jag hunnit med ganska mycket under kvällen. Käkade först middag och kollade klart på Australia. Sen plockade Therese, Madde och Tessie upp mig med bil och vi åkte hem till Therese där hon skulle plocka ihop lite kläder eftersom de ska ut och dansa imorgon. Själv är jag fast här i Uppsala, fattig som en kyrkråtta. Vi satt i alla fall och snackade en stund och Therese poppade två påsar popcorn. Av någon anledning kändes det som att en större procent hamnade på golvet än i folks munnar :P Sen fick jag skjuts tillbaka hem och de andra åkte tillbaka till upplands väsby.
Nu börjar jag känna mig febrig igen så det är nog dags för en film och sen ska jag sova :)

Btw, Therese lyckades köra vilse i Uppsala när de kom hit från väsby och skulle hämta mig. Alla tyckte det var roligt förutom Therese som blev lite arg på sig själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback