Tjocka vita ränder

Jag sitter för tillfället och kollar ut genom fönstret på mamma och pappa som håller på att måla parkeringsränder. Det är nämligen städdag i området idag.

Det blir inte så mycket uppdateringar när jag är här hos mamma och pappa. Det beror främst på min egen paranoia. Jag vågar inte skriva in min bloggadress eftersom att vi sparar cookies på den här datorn. Jag tänker att mamma och pappa kan råka se den då, och det vill jag inte. Därför vill jag inte skriva så många inlägg eftersom jag är perfektionist och inte kan se hur de ser ut på bloggen. Hehe.

Idag jobbar jag i alla fall med min bror. Hade hellre följt med Alexandra på en grej, men vad gör man inte för pengar :P Plan A för ikväll är att dricka hos Nina, men det blir eventuellt inte någonting med det beroende på hur full hon är när hon kommer hem från båten :P Plan B är att följa med Therese på inflyttningsfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback