That's our Olof!

De senaste fem minuterna har jag spenderat med en whiskeyflaska i handen medan jag har försökt undvika att Olof ska få tag på den. Det är nämligen inte jag som har fått smak för whiskey i det här hushållet, utan det är Olof. Han har inom loppet av två timmar lyckats få i sig en halv flaska whiskey och nu är han på jakt efter flaska nummer två. Han sluddrar, han vinglar och han är allmänt rolig att titta på för tillfället och jag är inte den som är den. Däremot inser jag att om han dricker ännu en halv flaska är det jag som får torka spyor ikväll och det ser jag inte fram emot över huvudtaget. Därav tog jag flaskan ifrån honom.


Detta är Olofs min han alltid gör när han är nöjd/glad/full eller bara allmänt konstig. Ser ni honom någon gång med den här minen kan ni börja gömma whiskeyflaskorna direkt! ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Men det är ju ändå den bästa minen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback