Such a lonely day

Nu har jag diskat en jäkla massa disk och fixat iordning lite på diskbänken. Det känns ganska skönt att få sånt gjort, speciellt när man ska hem över helgen eftersom man inte gärna kommer tillbaka på måndag och det första man möts av är ett stort diskberg.

Det här är en sån där dag som bara är ivägen. Jag har ingen skola eller någonting, är helt pank och pengarna kommer först imorgon. Jag blir väldigt rastlös i situationer där jag inte kan göra någonting. Jag sitter gärna hemma och latar en hel dag, men då måste alternativet att gå ut och göra någonting ändå finnas i bakgrunden. Det gör det inte nu. Visst, jag skulle kunna ta en promenad, men sånt är inte särskilt givande för mig. I alla fall inte om man går ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback