Stress, stress, stress

Jag gick och lade mig vid elva igårkväll eftersom jag skulle upp vid sju. Jag hade tid hos kuratorn vid nio och skulle ta bussen halv nio. När jag vaknar till på morgonen kollar jag mobilen och ser att klockan är 08:03. Jag tänker inte så mycket mer på saken utan lägger mig tillrätta för att somna om igen. Tre sekunder senare inser jag att klockan faktiskt är 08:03 (!!!) och hoppar upp ur sängen som en idiot. Jag som hade tänkt ta det lugnt, äta en ordentlig frukost och duscha. Så blev det inte. Jag svepte ett glas juice, slängde på mig kläder och borstade håret. Det var det enda jag hann med. Suck.

När jag var klar hos kuratorn mötte jag upp Therese och vi gick till skolan. Det blev inte så mycket mer än en macka och lite snabbt bläddrande i papprena, sen bestämde vi oss för att strunta i föreläsningen vid 14 och bara åka hem istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback