Spotify!


Sitter och letar musik på Spotify som Olof fixade åt mig :) Jag tycker att Spotifys koncept är skitbra, det är klart att man vill lyssna på musiken innan man köper skivan. Vem fan köper grisen i säcken liksom? Jag tycker att de borde fixa någonting liknande för tv-program. Nu när man inte kan ladda ner serierna man vill kolla på blir man så låst i och med att vissa serier kanske inte ens kommer till Sverige eller sänds på apdåliga tider, därför borde det finnas en gemensam sida där alla program samlas så att man kan kolla på dem när man vill. Jag skulle till och med vara villig att betala en slant för det. Jag vet att de olika tv-kanalerna har någonting liknande med webb-tv där man kan se avsnitt efteråt, men det är oftast bara de svenskproducerade programmen och webb-tv i sig brukar sega sig som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback