Sleeping beauty

Jag är alldeles för trött och borde verkligen gå och lägga mig. Sitter mest och väntar på att Olof ska köra ut mig från vardagsrummet så att han kan få sova. Jag orkar inte riktigt resa på mig frivilligt. Med musik i bakgrunden har jag spenderat den senaste timmen (minst) med att kolla på roliga bilder i intressanta bloggar. Hann även med första avsnittet av Daisy of love på VH1. Det suger, men första avsnittet måste ses eftersom det är tre svenska snubbar som är med. Trillingar. Du luktar fisk Daisy. Awesome avsnitt. Anyways, nu ska jag försöka samla energi till att gå ut och röka.

Om någon undrar varför jag är så jäkla seg så kan jag berätta att det är pollen!! Jag går runt med i stort sett konstant huvudvärk och känner mig allmänt seg och trött. Det är en trötthet som påminner om när man har sovit alldeles för mycket. Ungefär som Törnrosa.

Kommentarer
Postat av: tina

Ahaa, då förstår jag :-) Å somsagt, det kmr ju fler sista april.. hoppas du sovit gott, ses kanske på skolan.. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback