I need some help

10:30 befann jag mig på Studenhälsan där jag skulle träffa kuratorn. Det gick väldigt bra och vi bokade in ytterligare två tider. Skönt. Efter det drog jag till skolan där jag satt och häckade i min ensamhet tills klockan var runt två då jag mötte upp Therese inför föreläsningen i kommunalrätt. Jag gick efter pausen. Vilket resulterade i glass och promenad halvvägs hem med Olof tills vi (läs: jag) tröttnade och tog beslutet att vi skulle åka buss resten av vägen.

Idag tänkte jag gymma. Styrkebas heter passet vilket låter lovande. Jag älskar sånt eftersom jag är så jäkla dålig på det! Det blir tuffare då vilket gör att man känner att man har åstadkommit någonting. Nu är det bara att hoppas på att jag inte blir lat och skiter i det. Oftast blir det så, men jag ska försöka ta mig dit i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback