Hagaparken och skrattattacker

Avrundade precis kvällen med att jag och mamma satt och asgarvade åt pappa som bokstavligt talat fick panik efter att ha bytt patronen i skrivaren och det kom ut typ fem kopior av det jag skulle skriva ut (hade tryckt på skriv ut ett antal gånger innan vi fattade vad felet var :P). Han såg ut som ett rådjur som fastnat i strålkastarljuset och det var nästan så att man såg hur det kom rök ur öronen på honom. Hysteriskt roligt! :D

Efter PPU:n idag drog i alla fall jag och Therese till Hagaparken med T-röd och hans polare. Vi grillade korv med bröd. Körde även den amerikanska stilen med grillchips till, det är riktigt nice. Sen drack vi lite cider och alla spelade brännboll medan jag och Therese räknade poäng. Egentligen var det Therese som räknade poäng, jag stod mest och kollade på och drack cider. Det var himla trevligt i alla fall, speciellt eftersom det var första gången jag träffade T-röd :) Dock var det lite väl kallt efter att solen hade gått ner, vilket i sin tur var ungefär en timme efter att vi kom dit. Därav drog vi redan vid halv nio. Jag fick skjuts till Solna station, tog tåget till Tumba och sedan hämtade pappa upp mig där eftersom det inte gick någon buss.

Imorgon är det kryssning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback