Friday I'm in love

Det har verkligen varit underbart väder idag! :D Jag och Susanne tog ut Chili och Siggy tidigare idag (hundar :P). Vi satte oss på en filt på en äng här i närheten med varsin öl i handen och en boll att kasta åt vovvarna. Hur mysigt som helst :)

Efter det gick jag hem och käkade middag med mamma. Ciabatta med skagenröra. Just nu är mormor och morfar här och fikar. Jag borde vara social, men jag orkar inte riktigt. Känner mig helt utmattad, men jag antar att det beror på allt pollen. Suck.

Imorgon är det jobb med Kalle som gäller 9-16, sen ska jag förhoppningsvis hem till Nina och fira hennes födelsedag som egentligen är idag. De är på kryssning idag, men eftersom jag inte är 21 ännu kunde jag inte följa med. Det är som sagt oklart om det blir någonting imorgon, det hela beror på hur mycket folket super på båten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback