Blek utan rött hår?

Nu när jag inte har rött hår längre funderar jag på om jag inte borde prova på det där med soldusch. Normalt sett brukar jag som sagt ha rött hår, vilket även är min naturliga hårfärg, så därför är det inte varken fult eller konstigt att jag är blek. Nu är jag dock blondin och jag kan tänka mig att, även om man fortfarande kan se lite röda pigment i mitt hår, det inte ser lika naturligt ut. Att sola solarium eller att sola utomhus är inte ett alternativ. När man har så dåligt med pigment som jag har är det otroligt korkat att sola solarium, farligt för hälsan rent ut sagt. Samma sak gäller för solen, och även om jag skulle bortse från hälsorisken finns det inte någon chans för mig att bli brun just på grund av min brist på pigment. Jag blir röd som en kräfta and that's it liksom. Så, det jag ville komma fram till är att jag ska prova att solduscha. Det var faktiskt rätt billigt så det skadar inte att testa :)

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

hoppla! kände knappt igen dig på bilderna under! ^^, hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback