Torsdag

Känner mig helt död just nu. Dagen började med att jag åkte hem (till Tumba alltså) för att hämta min nya vinterkappa som jag fick hem från Halens för några veckor sen. Efter det åkte jag upp till ett utlämningsställe för att hämta ett paket från Asos och efter det drog jag vidare till tandläkaren. Hade inte några hål den här gången heller, min tandläkare säger alltid att jag har så bra tänder. Inte för att jag sköter om dem sådär jättenoga (röker, dricker te, dricker vin o.s.v.), men det är väl genetiskt antar jag. Efter tandläkaren plockade morfar upp mig och så åkte vi till Tullinge. Mormor skulle hjälpa mig med min kappa som jag nämnde nyss. Den hade som en slags volang längst ner (fin på bild, skitful i verkligheten) så jag bad henne klippa bort den biten och sy upp kappan. Det blev skitfint :)

Imorgon ska jag till Uppsala en snabbis eftersom vi har seminarie, och efter det återstår en lång helg av pluggande. Bara en och en halv vecka kvar till tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback