Tillbaka

"Hemma" igen. Igår och idag hade jag föreläsningar och har därför varit utan dator i Uppsala. Plockade även upp Olof efter att han hade slutat och så åkte vi till lägenheten för att kolla. Jag tror att det här kan bli riktigt bra faktiskt :) Så himla skönt att inte behöva stressa över att hitta en lägenhet på i alla fall ett år nu.

Ansökte även om studielån i måndags. Fick besked idag. Självklart gick det bra, deras största profit är ju på de lånade pengarna så de är nog lite som jultomten i det fallet.

I övrigt ska jag inte göra någonting speciellt ikväll, bara vila. Imorgon är det tandläkaren som gäller, samt hämta ut ett paket på posten och sen ska jag vidare till mormor och morfar för en fika. Mormor ska hjälpa mig sy om lite på en vinterjacka som jag köpte eftersom jag själv inte kan sy en rak linje för fem öre. Eller i och för sig kunde jag det när jag var mindre och hade syslöjd, men det var länge sen och jag vågar inte riskera någonting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback