Söndagsmys

Hade precis en väldigt lång telefonkonversation med Amanda, känner att räkningen den här månaden kommer vara ganska hög. Dels har jag ringt en hel del och dels har jag varit tvungen att skicka sms-biljetter när jag har varit i Uppsala (eftersom cykeln blev stulen som jag nämnde förut).

Nu har jag precis ansökt om lån från csn eftersom jag måste kunna betala hyran sen när jag flyttar. Hoppas de inte håller på och krånglar, men det tror jag inte. Dags att gå tillbaka till soffan för att äta naturgodis, dricka kolsyra och kolla på film. Jag har ingen speciell tid jag ska upp imorgon eftersom jag inte ska till Uppsala förrän på kvällen, så ikväll ska jag bara njuta av att kunna vara uppe precis hur länge jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback