Söndag

Ligger här i soffan, inlindad i en filt och håller på att somna. Jag är Uppsala igen om det är någon som undrar :P Den här gången är jag här tills på onsdag, sen på fredag börjar en månad av kattvaktande hos min faster så då kommer jag nog inte vara i tumba någonting alls.

Det börjar kännas lite att det bara är två veckor kvar tills jag fyller 20 :) Det är lite bitterljuvt sådär. Man kan inte skylla på att man är tonåring längre, man har inte längre någon "stor ålder" att se fram emot. Å andra sidan ska det bli skönt att vara "fullvuxen" och inte längre ha något man inte får göra.

I övrigt har jag en bok på 600 sidor att läsa ut under september. Kul jul.

Kommentarer
Postat av: Cissi

FEL! Du är inte tillräckligt vuxen för att åka på kryssning själv! :@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback