Sjukling...

Har knappt kunnat sova inatt på grund av andningsproblem. Min näsa har varit helt igentäppt, alltså verkligen totalt blockerad, och jag har sovit med öppen mun. Detta har resulterat i extrem muntorrhet och sår i gommen. Suck. Har även fått hosta. Inte vanlig hosta, utan sån där som när man väl börjar hosta kan man inte sluta, trots att det aldrig löses upp någonting. Ungefär som "sätta-i-halsen-hosta". Känner mig helt febrig, det ilar i kroppen hela tiden.

Men, jag måste till skolan ändå eftersom vi fortsätter introduktionen för socionomprogrammet idag. Det kan ju vara bra om man är med på den liksom. Å andra sidan vill jag inte sitta och hosta ner hela klassen, så vi får se hur jag gör. Det blir hur som helst inte något cyklande idag, istället blir det bussen.

Återkommer senare med detaljer från gårkvällen, men jag kan väl säga såhär: Min grupp vann och fick fina chokladpengsmedaljer :D

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Här en till sjukling.

Hoppas du mår bättre snart.

Kram

Postat av: Nina

Det var ju tur att du kom hem ordentligt och grattis till vinsten ;)

2008-09-03 @ 08:54:49
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Olof

Äsch er grupp fuska ju, ni drack inte ens bäska droppar. Det påverkade åtminstone min prestation å det grövsta.

2008-09-03 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback