Matlagning

Matlagning är definitivt inte ett stort intresse för min del. Jag är jättebra på att följa recept, men så fort det kommer till att improvisera får jag ett panikutbrott (Olof kan bekräfta detta) och kastar stekspaden i väggen. Typ. Sen tycker inte jag att det är det minsta lilla roligt att laga mat till sig själv. Om jag ska laga mat tillsammans med en kompis är det roligare, men att bara laga mat åt sig själv känns rätt meningslöst. Hur som helst tog jag mig i kragen idag och lagade farmors köttfärssås och spaghetti (hur gott som helst!). Jag gjorde typ fem portioner så nu är det bara in i frysen med skiten och så slipper jag laga mat på några dagar.

En sak jag är någorlunda bra på är i alla fall att inte stöka ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback