Lördag

När jag kom hem igår hade mamma lagat en bulgursallad med fläskfilé, hur gott som helst! Sen blev det marängsviss (det stavas så, kollade på google :P) vilket inte heller satt helt fel :) Efter middagen gick jag över till Saga för att hjälpa henne välja kläder och hinna med bussen, vilket hon inte brukar klara av på egen hand :P Det gick i alla fall hur bra som helst, och sen drog jag vidare till Nina för lite vin och trevligt sällskap :) Tog taxi hem runt halv två inatt. En jävligt bra helkväll helt enkelt :)

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Hämtade ut alla myskläder från Nelly och Asos idag. Fint som fan. Kanske ska träffa Saga ikväll, annars har jag inga direkta planer faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback