Lill-lördag

Hemma igen efter ett par öl på TB's med Nina och efterslentrianen Malin. Trevligt :) Det som stör mig är dock att jag alltid blir så jäkla nostalgisk och nästan deprimerad när jag dricker. I alla fall när jag är singel. Man hör den där sorgsna låten spelas precis innan stängning och man får ett enormt behov av närhet. Varför vet jag inte, men jävligt jobbigt är det i alla fall. Jag hatar känslor som bara existerar på fyllan. De känslorna som inte alls finns där när man är nykter, men så fort man har fått i sig en öl eller två är man som en helt annan människa. Tänkte försöka glömma mina fyllekänslor och kolla på några avsnitt av Entourage istället. Adrian Grenier... WOW! Heting gånger tusen. Typ.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

jaja, uppsala, haha, tänkte fel. jo men det är väl som här antar jag, universitetsstäder där går cyklarna åt! ^^, haha

Postat av: Nina

Hade du sagt till så hade jag kunnat sova med dig ;)

2008-09-11 @ 10:02:24
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback