Growing older

Imorgon fyller jag 20 år :) Tänk vad tiden går fort egentligen. Som tur är har jag inga åldersnojjor (ännu i alla fall :P), men lite tråkigt är det att idag är min allra sista dag någonsin som tonåring enligt ordboksdefinitionen (tror knappast att jag kommer bli vuxen på riktigt över natten :P).

Förresten var jag på krogen i onsdags (Engelen i Gamla stan). Var där med min kusin, men hon försvann lite då och då. Det slutade med att jag träffade en tjej som visade sig vara hur cool som helst. Verkligen någon att se upp till. Hon är egen företagare och jobbar som manager åt en del svenska popartister. Bland annat September :) Hon bjöd mig på en grattis-i-förskott-drink, nattmat på donken och så fick jag en skiva med September. Jag önskar att jag var lika ambitiös som henne, det är otroligt vad man kan uppnå bara man vågar satsa. Jag är mer en sån som planerar, men nästan aldrig gör någonting i slutändan. Hur som helst tyckte jag att hon var hur trevlig och cool som helst, kolla in hennes
hemsida om ni känner för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback