Drömskorna!

Jag vet inte hur länge jag har velat ha ett par cowboy-aktiga boots. Eller jo, det vet jag nog. Det var när jag hittade mammas gamla skitsnygga ljusbruna cowboyboots i garderoben för x antal år sedan. Jag har tvingat på mig de där jävlarna, trots att de var för stora, och nästan hoppats på att växa en skostorlek. Nu är dock problemet löst eftersom jag hittade exakt de skorna som har varit i mina drömmar och spökat i alla fall de senaste fem åren. De stod där inne på Wedins på Drottninggatan och bara glodde på mig. Det värsta var när jag upptäckte att min storlek inte fanns kvar eftersom de var på rea. Nedstämd åkte jag iväg till Uppsala och satt och klagade för mamma i telefon på tåget. När jag väl kom fram tänkte jag att det skadar ju inte att kolla i Wedins-butiken i Uppsala också. När jag kom in där stod de och bara väntade på mig. Plus att jag fick en hundralapp rabatt eftersom den ena tydligen var lite mer blekt än den andra (som om inte det går att fixa med lite skokräm :P). Det var ödet helt enkelt.


Tänk att man kan bli så glad över ett par skor. Det känns lite löjligt, men det skiter väl jag i :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback