Äpple, kanel & vanilj

Sitter här med en kopp te i handen. Mys. Typiskt att mjölken tog slut idag vid middagen (jag har alltid mjölk i mitt te), men det är sånt man får leva med. Det är ändå inte så mycket för smakens skull, mest för att jag har problem med att dricka varma drycker. Jag är skitskraj för brännheta saker och eld typ.

Mitt största dilemma för tillfället är om jag ska vara uppe sent och kolla på Boiler Room som börjar snart eller om jag ska sova. Börjar jobba rätt tidigt imorgon med min bror, men å andra sidan är han i rummet bredvid så det är väl inte direkt någon resväg till jobbet att snacka om :P Filmen verkar i alla fall ha en del bra skådisar, typ Giovanni Ribisi och Vin Diesel. Vin Diesel är väl i och för sig kanske inte en bra skådis, men han är het. Det räcker gott och väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback