WOHOO!

FY FAN VAD JAG ÄR BRA! *sjunger*

Jag skrev ju klart hemtentan innan jag åkte till Åland, men den behövde filas på en del. Det var ju bara ett första utkast. Nu är jag i alla fall HELT klar och jag känner mig jäkligt nöjd! Bara för att jag sa så får jag väl underkänt ändå... :P Nej men helt seriöst känns det skitbra :)

Imorgon ska jag åka till Uppsala och lämna in skiten, gå på bio med Therese samt after-inlämning med klassen (istället för after-work :P). Nu ska jag belöna mig själv med dubbelavsnitt (missade förra veckan på grund av skolstress) av gossip girl, one tree hill, entourage, heroes och kanske lite south park på det :D Jag kommer sitta uppe hela natten med andra ord :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback