Ute på stan

Hemma igen efter en skoj kväll på stan :) Det började med att jag och Saga åkte hem till Amanda o Jenny för lite förkrök med en massa tjejer :) Sen var det tänkt att alla skulle ut till nåt ställe som hette Grodan, men det blev lite delade åsikter. Det slutade hur som helst med att jag åkte till Viper Room (HAHA) för att möta Patrik och hans polare medan Saga, Amanda och Anna drog till nåt ställe vid Skanstull. När kvällen började närma sig sitt slut mötte jag upp Saga och de andra på nåt kebabställe vid Skanstull (efter att jag, Patrik och Ahlmark hade käkat på donken) och sedan åkte vi hem till Amanda en snabbis. Olof var på väg hem så han var snäll och följde mig till nattbussen vid Medis, bussen kom efter tio minuter och resten är historia. Jag klarade mig hem helt oskadd :)

Imorgon ska jag på någon H&M-grej och sen är det familjemiddag hos mormor och morfar som gäller. Efter det blir det direkt till Uppsala. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback