Uppdatering lördag-tisdag

Jag har inte kommit in på bloggen på sen lördags :/ Vet inte vad felet är, men det har i alla fall inte fungerat att logga in överhuvudtaget. Men nu är jag tillbaka :)

I lördags åkte jag och Saga in till Huset och träffade Olof och Alex. Det var helt okej, men lite väl mycket småttingar så jag och Saga åkte till Rågsved där Sebbe och hans polare satt och drack/spelade poker. Vid halv fyra drog vi hemåt, vilket resulterade i nattbussen från gullmarsplan. Det är verkligen jättemysigt när man fastnar i gången och man står en meter från världens jävla hög med spya. Folk är så trevliga. Men allt som allt en kul kväll, jag har alltid kul när jag är med Saga :)

I söndags fyllde mamma år :) Det blev tårta och kakor med mormor, morfar och min morbror. Efter en lång dag skjutsade pappa in mig till centralen och jag åkte till Uppsala. Är hos Gunilla nu. Jag tog med mig datorn eftersom jag kommer stanna här tills på fredag. Hon har nämligen inget internet på sin dator.

Idag ska jag träffa seminariegruppen 14:30, men i övrigt har jag ingen skola alls. Jag har lektioner måndag, onsdag, fredag vilket suger när man pendlar. Hellre att de klämmer ihop allt tre dagar i rad i så fall.

PS. Nina, det var Saga som körde :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Har Saga fått lappen? =0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback