Sleep tight

Hemma igen efter kvällens bravader. Kvällen började med tacos hemma hos Nina o Conny. Skitgott! Sen drog vi vidare till folkets hus på fest. Det var väl sådär till en början eftersom jag inte känner särskilt många, men efter ett tag träffade jag på Fisken och sen kom Doffan så jag hade himla kul resten av kvällen :) Det är alltid trevligt med lite nostalgi och så :)
Runt kvart i ett fick vi skjuts av Connys kusin hem till Nina o Conny, satt där och snackade lite skit och nu är jag hemma igen. Tog taxi, det har börjat bli lite av en vana när jag sitter hemma hos dem. 50 spänn är ju inte så farligt.

Imorgon ska jag jobba med bror från 10 till 13. Sen på kvällen blir det antagligen bio med Nina o Conny :) Som de sa till mig för ett tag sen; "Vi kan vara din pojkvän så länge" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback