Lill-lördag

Precis hemkommen från skolan. Vi hade seminarie idag och jag var skitstressad eftersom jag typ inte hade någonting att prata om på redovisningen, men med lite hjälp från de andra i gruppen löste det sig :) Det här var i alla fall det sista seminariet för den här månaden vilket känns otroligt skönt eftersom jag nu kan (åtminstone försöka) koncentrera mig på hemtentan. Fick förresten underkänt på salsskrivningen vi hade i slutet av förra månaden. Det blir omtenta lördagen den 8 november klockan 09:00... Kul. Men men, jag hade inte förväntat mig bättre eftersom, som jag nämnde tidigare, salsskrivningar inte riktigt är min grej. Jag fick i alla fall bara 2 poäng under Godkänt så om jag bara pluggar lite extra nu så kommer det nog gå bra :)

Eftersom vi inte har någon skola imorgon ska några från klassen gå och käka middag ikväll, eventuellt följt av en krogrunda. Tänkte röra mig ner mot stan (läs: Uppsala "centrum") runt halv sex för att möta upp Therese och sen gå vidare till Norrlands nation. Tanken med middagen är att fira att vi efter en massa protesterande hit och dit äntligen fick fritt profilval. Det innebär alltså att alla 70 personer i klassen inte kommer behöva tävla om vem som får läsa Barn & Ungdom (Det fanns bara 30 platser på den inriktningen från början), utan alla får läsa vad de vill nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback