Gubbar som bankar

En sak jag lade på minnet när jag pratade med Emil angående lägenheten var att värmen inte är Uppsala Hems bästa sida. Golven kan vara väldigt kalla väldigt ofta, vilket jag även har märkt här hos Gunilla. Det är verkligen svinkallt. Därför beställde jag de här mystofflorna från LaRedoute så att jag slipper frysa om fötterna i ett år framöver :)

För tillfället sitter jag och slötittar lite på tv, samt sneglar mot balkongen och funderar på om jag ska gå ut och ta en sista cigg. Jag tror nog att det är dags att sova snart. Det kommer gubbar hit imorgonbitti som ska kolla hur ljudisolerade väggarna mellan lägenheterna är. Kul. De ska komma någon gång mellan 8 och 16. Jo tack, man vet ju hur det där brukar bli. Antagligen kommer de kvart i fyra och bankar på dörren. Typ.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback