Fringe

Nu har jag precis bänkat mig i soffan med världens mysigaste och ulligaste filt. Ska kolla på nya serien Fringe som jag har börjat följa. Den är faktiskt rätt intressant, men största anledningen till att jag kollar är självklart den otroligt snygga Joshua Jackson. Jag har varit oerhört förtjust i honom ända sedan jag var liten och kollade på Mighty Ducks-filmerna. Första killen jag var olyckligt kär i var nästan en exakt kopia av Joshua :P

Anyways, imorgon är det skola som gäller 10-12. Efter det ska vi träffas i seminariegruppen och skriva intervjufrågor. Jag måste även hem till stockholm och hämta lite kläder och sånt, men åker tillbaka hit på söndagen.

Kommentarer
Postat av: emma sjöstrand

Tack så mycket:) haft en bra dag?:)

Postat av: emma sjöstrand

Haha jodå bara bra:) har vart hemma hela veckan så är laagom utvilad haha:P

2008-10-16 @ 23:33:06
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback