Förberedelser inför seminariet

Nu var gubbarna precis här från Uppsala Hem och testade ljudisolationen i väggarna. Jag är ganska säker på att väggarna fick underkänt eftersom man till och med kan höra när grannen duschar hur tydligt som helst.

Jag stör mig på att reprisen av Våra bästa år har slutat gå 9:50 och nu går 07:00 istället. Sjukt jobbigt, jag är ju inte ens vaken vid den tiden. Skolan börjar ett så jag hinner inte se avsnittet 12:50 heller. Vad jobbigt allt är ibland :P

Den här morgonen har jag i alla fall skrivit klart min del av presentationen inför seminariet idag. Inte särskilt roligt, men ibland får man offra sig. Ska träffa seminariegruppen vid elva så jag ska väl börja röra mig om typ 45 minuter eller något sånt. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback