Feeling good

Hemma igen efter en trevlig kväll på Norrlands nation :) Eller ja, det är typ puben som ligger på deras innergård. Jag tror att den på något vänster tillhör nationen, men jag är lite osäker på hur det ligger till. Hur som helst var det inte så många från klassen som kom, men kanske 20 personer i alla fall. Det fanns världens godaste hamburgare där. Det var smält ost och tzatziki. Det kanske inte låter mycket för världen, men fan vad gott det var! :) Sen efter maten satt vi mest och snackade skit och hade skoj. För ganska exakt en timme sen följde jag Therese till tåget och sedan promenerade jag hela vägen hem. Det tog ganska exakt 35 minuter, men som tur var hade jag Amanda i luren som höll mig sällskap :)

Nu ska jag dricka upp mitt glas juice, ta en cigg och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback