A few words .

Det känns som att mina inlägg inte har varit särskilt sammanhängande på ett tag nu. Mest musik och små textsnuttar. Jag skriver ju mest den här bloggen för min egen del och jag tycker att man kan uttrycka rätt mycket känslor med en viss låt, samt att ord är överflödiga. Ibland räcker det med några få.

Sitter hur som helst här i soffan med världens mysigaste filt och kollar på I ditt ansikte med Magnus Betnér. Jag längtar till den 11 December då farfars syster och jag ska gå och se honom uppträda här i Uppsala :) Det var inte sådär jättelänge sen jag och Amanda var och kollade på honom i stan, men jag får aldrig nog :P

Imorgon är det skola som gäller mellan 13-15. Innan det ska jag försöka hinna med lite shopping samt kolla efter den stulna cykeln vid tågstationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback