Valvaka inatt

Det har varit en rätt händelserik dag idag faktiskt. Gick upp vid elva och började skolan ett. Hade PPU-seminare mellan 13-15. När jag var på väg till skolan gick jag förbi Therese (hon bor bara en bit bort) och kollade lite på tv medan hon käkade frukost och gjorde sig iordning. Sen efter skolan tog hon och jag bussen till Västertorg och handlade lite mat. Efter det kom Olof med Rickard i släptåg, de hade gått ända från stan hem till oss. Det är en jävligt lång bit kan jag säga, Olof såg ut som Rudolf med röda mulen :P

Efter att Rickard hade varit här och kollat in lägenheten lite åt jag och Olof middag, sen fixade han tv:n i mitt sovrum så att jag inte blir helt galen. Typ. Nu har vi precis kommit hem från affären där vi köpte ingredienser till smoothies (jag har kommit på världens godaste som jag ska lägga upp receptet på någon dag framöver). Sen har vi även julmust. Vi tänkte att eftersom vi ska sitta uppe och kolla på valvakan med Filip och Fredrik hela natten måste vi ju ha någonting gott också :) Fast jag tvivlar starkt på att vi orkar sitta uppe hela natten, vi får se hur det går helt enkelt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback