Tisdag

Idag har jag varit i skolan och lyssnat på en föreläsning om åldrande. Väldigt intressant faktiskt :) Sen följde jag med Therese till Västertorg eftersom hon skulle handla lite. Jag passade på att köpa clementiner :D Sjukt billigt är det också, fick med mig åtta stycken för 7,50:-. Nice price :)

Ikväll är det plugg som gäller, men jag måste vänta på att Martina kommer hem så att hon kan skicka artiklarna plus den ena intervjun till mig. Hon kommer inte hem förrän nio, men det gör inte mig så mycket eftersom jag pluggar bäst sent på kvällen. Helst in på natten. Ska försöka skriva typ hela arbetet ikväll, eller åtminstone ett utkast så att man kan sitta och bearbeta texten hela dagen imorgon. På torsdag 10:00 ska PM:et vara inskickat. Störningsmomentet imorgon blir dock seminariet mellan 12-14, men å andra sidan har vi en del frågor att ställa så det kanske är bäst så ändå.

Nu ska jag kolla på one tree hill, heroes och true blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback