Söndag

Nu har vi precis varit och handlat lite nödvändigheter. Jäklar vilken snöstorm det är! Det kändes som att jag skulle flyga iväg :P Skönt att komma in i värmen igen i alla fall, och ikväll blir det varm choklad med grädde plus glass med jordgubbar, grädde och chokladsås :D Mys.

Passade på att köpa min absoluta favorit också, skagenröra! Haha, jag blir helt galen ibland när vi går i affären bara för att jag inte äter så mycket kött nu. Helt plötsligt kan jag få värsta suget efter till exempel skagenröra eller lövbiff eller någonting liknande. Då förvandlas affären till en enda stor tjurrusning (läs: jag är tjuren). Men skämt åsido, det är faktiskt väldigt svårt att äta så lite kött som jag har gjort de senaste veckorna, i alla fall när man är så vad vid att göra det dagligen som jag gjorde innan. Det känns tomt på något sätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback