Plugg, hårfärgning och ett nytt liv

Nu har jag pluggat järnet i cirkus två-tre timmar. Det känns jävligt skönt, men än är det en bit kvar. Jag har dock ingen skola imorgon så jag ska försöka fokusera på omtentan ännu mer då. Fast förhoppningsvis kommer Therese över och färgar mitt hår (utväxten) någon gång på eftermiddagen så då tar jag nog en liten paus :P

Fan vad skönt det känns med nya lägenheten. Att hitta ett ställe som känns så "hemma" på något sätt, men jag antar att Olof har bidragit rätt mycket till den bekvämlighets-/trygghetskänslan. Det är alltid lättare att ta med en liten del av sitt gamla liv när man ska börja ett helt nytt, som i mitt fall då en vän. Hur som helst tror jag att det äntligen börjar sjunka in att jag faktiskt bor här nu. Det har känts lite som att jag bara är på besök eller typ lägenhetsvakt och att jag kommer åka "hem" snart igen, och det känns fortfarande lite så, men det börjar sakta med säkert avta. Hoppas att jag inte får en panikattack eller någonting när jag inser fullt ut att det här faktiskt är mitt hem nu.

Beställde förresten linnet i inlägget nedan. Jag kände att jag har varit duktig och pluggat så någonting måste jag få unna mig :)

Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback