Måndag

Nu har jag precis klämt i mig rostmackor med marmelad och en stor kopp te. Mysigt såhär i höstmörkret :)

Jag hade skola 12-15 idag, sen åkte jag förbi Preem-macken som ligger några hundra meter härifrån och hämtade ut ett paket som innehöll pappas födelsedagspresent :) Han fyller nämligen år nu på fredag.
Hur som helst har det verkligen varit pissväder idag. Det spöregnade när jag skulle hem efter skolan och jag råkade trampa i en vattenpöl så mina stövlar är genomblöta nu. Suck. Det regnade inte på vägen till skolan, men hade jag vetat om vädret hade jag definitivt tagit på mig mina rosa gummistövlar!

Nu är det dags för mig att resa på arslet eftersom vi har ett berg med disk som måste tas itu med. Egentligen är det Olofs tur att diska idag, men jag ska hjälpa honom lite eftersom den här högen verkligen inte är att leka med.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

finns ingen funktion en gummistövel har som inte en bra känga kan uppfylla :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback