Inkompetenta apoteket

Idag är det skola som gäller 10-12 och sedan ska jag och Martina plugga på PM:et så vi får det klart någon gång :P

Helvete vad min läpp är svullen alltså... det har liksom blivit en grop där ringen sitter, en slags inbuckling. Jag ska gå till Blackwell idag (där jag köpte min ring) och fråga dem vad man kan göra. Det är en sak som är väldigt irriterande med Apoteket och liknande, personalen vet ingenting om hur man sköter en piercing. Lite sjukt faktiskt eftersom så många människor ändå har någon form av piercing. Eller så kanske det bara var just hon jag frågade som var lite halvt inkompetent, men stört är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fast å andra sidan har väl inte piercingar något med "sjukdomar" att göra. Men jag håller med om att lite borde de få lära sig om sårinfektioner och dyl som kan drabba personer med piercingar! Själv lyckades jag pricka in helt rätt tant på apoteket igår i frågor om avmaskningsmedel för katter. Det visade sig att hon själv hade katter och hade massvis med bra tips och råd ;) Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback