Illamående

Usch och fy. Jag mår skit. Visst att jag har gått runt med lite av en sån där bakiskänsla i magen hela dagen, men när jag gick av tåget i Uppsala trodde jag fan att jag skulle spy. Det var flera år sen sist jag blev åksjuk, men jag kommer ihåg att jag brukade bli det väldigt lätt. Jobbigt om det har kommit tillbaka :(

Nu är vi i alla fall äntligen hemma igen. Jag tvingade Olof att följa med mig till donken innan vi åkte hem, av någon anledning brukar jag må bättre av riktigt fet mat. Inte för att det hjälpte särskilt mycket den här gången, men det skadar aldrig att försöka. Ikväll skulle jag egentligen ha pluggat, och jag är klar med ungefär hälften, men jag känner att jag klarar inte av att koncentrera mig ordentligt när jag mår såhär. Jag gör hellre ett ordentligt arbete imorgon än ett halvdant idag. Därför avslutar jag istället kvällen med överblivna kakor från pappas kalas (som mamma var snäll nog att packa ner åt mig) och tv. Det är så det ska vara på söndagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback