Good times

Har en massa bilder att lägga upp, men jag orkar inte leta efter sladden just nu :P Vardagsrummet är en stor jävla röra, men det är bara för att all Olofs packning står här inne. Sådär halvt uppackad så det hänger saker ur flyttkartongerna och det ligger stora klädhögar både i soffan och i hans säng. Men det blir nog fint såsmåningom :)

Idag var jag först i skolan mellan 12-15, sen mötte jag Olof och vi gick ner på stan där det skulle inhandlas en tekanna, muggar och askkopp. Askkoppar är verkligen svåra att hitta, men jag tror det beror på att Sverige börjar bli mer anti-rökning, vilket är hur bra som helst i sig, men om man vill köpa en askkopp och ta död på sig själv är det väl ens eget ansvar? Man köper ju åtminstone en askkopp istället för att slänga fimpar på marken. Miljövänligt värre ;) Hur som helst hittade jag en fin en i en sån där krimskramsbutik. Köpte tekanna och fina koppar på DUKA där jag hade ett presentkort från när jag tog studenten. Fint.
Sen lyxade vi till det lite och käkade middag på Max :P Studentlivet är verkligen inte lyxigt någonstans, men det funkar. Jag är sjukt nöjd med lägenheten, läget, skolan, min rumskamrat. Ja, allt. Det känns som att alla bitar håller på att falla på plats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback