Good night

Har suttit uppe och kollat på diverse serier och pluggat ett tag nu. Dags att sova snart kanske?
Kom på en jätterolig sak. Eller ja, roligt är det väl inte, men det är en sån där shit-vad-världen-är-liten-grej som händer ibland.

Jag läste Introduktion i genusstudier på SU i våras. Nu på UU har vi en programansvarig som heter Maria Eriksson som arbetar på Sociologen (vår institution) och jag tyckte att jag kände igen namnet lite grann. Men jag tänkte självklart att Maria Eriksson måste vara det vanligaste namnet någonsin så jag tänkte inte så mycket mer på det. Nu satt jag precis och läste genom min gamla uppsats jag skrev till genusstudierna, och i min referenslista står det självklart ett arbete av just Maria Eriksson. Samma Maria Eriksson som är programansvarig på socionomutbildningen här i Uppsala. Lite småskoj sådär tyckte jag, fast å andra sidan kanske det tyder på att jag borde skaffa mig ett liv om sådana här saker roar mig?

Kommentarer
Postat av: miina

Bor du i Uppsala nu då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback