Funny story

Har precis följt Amanda till bussen och nu är det nog dags för frukost snart. Det var jättemysigt igår, vi drack några groggar, kollade på lite film och käkade brownies :)

Tänkte berätta en jävligt creepy/rolig grej som hände häromdagen. Det kommer en tant och ringer på dörren medan jag står ute och röker så Olof öppnar och tydligen hette hon Löfgren i efternamn (precis som jag) och hade råkat få min post. Sen frågade hon Olof om det var han som hette Morian och om han kände någon Stig Morian. Stig Morian är Olofs farbror så tanten berättade att hennes systers son typ var någon utomäktenskaplig unge till Stig Morian.

Jag tycker i alla fall att det var en jävla slump att hon dels skulle bo i samma hus som oss, och i samma trappuppgång. Världen är läskigt liten ibland! Vem hade trott att någon halvsläkting till Olof skulle bo i just det lägenhetshuset vi flyttade till i Uppsala? :P Första tanken var; "Shit! Tänk om vi är släkt...", (med tanke på slumpen med efternamnen) men så illa är det nog inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback