Friday night

Nu har jag precis blivit klar med disken. Olof är nere i tvättstugan och fixar (läs: viker min tvätt :P). Ikväll blir det frossarkväll och eventuellt någon film. Jag har ju i och för sig hela första säsongen av 21 Jump Street som jag fick i goodiebagen. Dock säger alla att den är dålig, men jag vill ändå ge den en chans eftersom Johnny Depp är med :P

Har kollat runt lite på internet och verkligen alla sidor med skötselråd angående piercingar säger att man INTE ska ta ut den om det blir en infektion, utan man ska direkt kontakta en piercingstudio. Jag tänkte väl ta mig dit på tisdag och få lite hjälp eftersom jag ändå är luspank nu och inte kan köpa något rengöringsgrejs. Däremot ska jag tvätta med alsolsprit och skölja med klorhexidin (eller vad det nu heter) fram tills på tisdag och hoppas på en förbättring. Kanske ska tugga på en isbit också för att försöka få ner svullnaden på läppen.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha nä skaffa en typ precis bara för att få "timmarna" att gå.. ne men de e facket som gör att idioter inte få bli sparkade, man måste ju ha giltigt skäl! vilket inte innebär idiot kommentarer tyvärr.. jo då de e bra själv då;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback