Flummerier

Gaah. Trött. Usch. Håller på att skriva klart mitt PM som ska vara inskickat imorgon klockan 10:00. Jag gillar stressen med att göra det i sista sekunden eftersom jag oftast skriver bättre då. Motivation antar jag. Men det är som sagt stressigt trots allt, så jag skiftar lite mellan paniktillstånd, trötthet, ilska, frustration och glädjeryck. Planen är i alla fall att sitta uppe tills det är färdigt så att jag slipper skiten, ingen idé att sova nu eftersom jag i så fall knappt skulle få någon sömn alls. Det skulle bara bli konstigt om jag sov i typ tre timmar, gick upp 07:00 och skrev klart arbetet. Däremot kanske jag ska ta en liten powernap på 30 minuter snart. Jag fryser som en galning, men jag antar att det har med tröttheten att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback