Bra ämnen?

Nu sitter jag mest här och försöker komma på ett bra ämne som vi ska skriva forsknings-PM om. Det är verkligen apsvårt att välja någonting när man i stort sett får välja vad som helst. Lite regler och struktur hade passat bra. Men men, om jag inte kommer på någonting intressant får jag väl hoppas på att Martina har gjort det när vi ses imorgon.

Dagen har faktiskt spenderats inomhus. Förutom ett antal rökpauser på balkongen, men i övrigt inte ett steg utanför ytterdörren. Eller jo, jag gick ner till porten och öppnade åt Therese förut, men ni fattar vad jag menar :P

Vi lunch var Rickard här och umgicks lite med Olof, jag var lite osocial eftersom jag kollade på Våra bästa år :P Haha. Sen kom Therese hit lite senare och hon färgade mitt hår, käkade middag med oss och sen pluggade vi lite. Hon gick för någon halvtimme sen så nu tänkte jag väl glo lite på tv och sen sova typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback